VARNING!

Att cykla är inte ett dugg lika lätt som när man va liten!!
2 Kommentarer till "VARNING!"
Postat av: E

Du verkar vara riktigt grym på träning och kost, kan inte du berätta någon nyttig och god smooties / proteindrink man kan ha till frukost och mellanmål, vad brukar du äta och dricka till frukost?:) Äter du något onyttigt alls under din hårdträningsperiod? Hur länge har du tränat?
Vore så tacksam om du kan svara :)

Svar: Hejsan E!
En nyttig smoothie som du kan ha som frukost/mellanmål innehåller:

ca 1 dl kvarg (Lätt-kesella)
ca 1 dl minimjölk
ca 1 dl frysta bär
½ skopa proteinpulver

Blanda i en mixer! Klart! :)

Just nu äter jag detta till frukost:

2,5 dl lätt naturell yoghurt
½ skopa proteinpulver
1 dl osötad naturell müsli
1 frukt eller 1 dl bär (skär frukten och lägg i skålen)
Kanel

Under min hårdträningsperiod så försöker jag att låta bli allt onyttigt men tycker det är väldigt svårt eftersom jag är en riktigt gottegris! Men jag gör så gott jag kan och har jag ätit nått onyttigt försöker jag tänka på att träna lite extra.

Hur länge jag har tränat.. Det beror på hur man ser det. När jag var 11 år började jag med dans och höll på med detta tills strax efter att jag fyllt 20. Sen började jag träna på gymmet efter ett halvårs "vila" och i början var det rätt segt och gav inte så mkt reslutat. Men när jag satte igång ordentligt var faktiskt i september förra året. Det var då jag hittade Body Combaten som jag trivs så otroligt med! Sen dess har det bara blivit mer och mer och sedan lade jag till kosten i Januari ungefär. Nu har jag haft en del uppehåll under sommaren, då jag har ätit och gjort precis som jag velat. Detta resulterade i att jag har gått upp 2 kg igen och dessutom en del centimetrar av det jag kämpade bort i våras..

Men nu tränar jag för fullt igen! :)

Va roligt att du verkar gilla min blogg och det är bara roligt om jag kan inspirera andra med min träning! :)
Emelie


Datum: 2012-08-07 / Klockan: 20:42:40
Postat av: E

Du verkar vara riktigt grym på träning och kost, kan inte du berätta någon nyttig och god smooties / proteindrink man kan ha till frukost och mellanmål, vad brukar du äta och dricka till frukost?:) Äter du något onyttigt alls under din hårdträningsperiod? Hur länge har du tränat?
Vore så tacksam om du kan svara :)


Datum: 2012-08-07 / Klockan: 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!