Torsdag

God morgon!

Uppe innan tuppen.. Satan va mina ögon INTE ville öppna sig idag! Vaknade egentligen till innan klockan ens ringde för att jag drömde att en typ jättestor tusenfoting kom emot mig i sängen och att jag blev så chockad att jag inte kunde rör mig så den kom bara närmare och närmare mig, och jag fick bara mer och mer panik!! USH! 

Men strax ska jag i alla fall ta och göra mig i ordning och sedan cykla iväg till jobbet. I tisdags när jag öppna var det bara jag och ett barn i en timme, sen kom ett barn till och nästa pedagog vid 8.. Det är skönt att jobba första veckan vill jag lova!! ;D

Jag hittade ett event för Nike Training på FB för någon vecka sedan. Detta event handlade om att träna 1000 NTC minuter på 2 månader. Jag kände direkt att jag ville haka på det så i tisdags när jag var på gymmet så så satte jag igång. Däremot eftersom jag startade så sent så gör jag istället 500 minuter på 1 månad! :) 
Det är skönt att ha ett mål och det är precis det jag vill ha nu innan jag börjar skolan. Sen vet man aldrig hur mycket jag kommer kunna hinna träna... Hoppas på tre gånger i veckan men det kan ju också bli så att jag måste trappa ner.. Så nu är det full fart och träning de flesta dagarna fram till kryssningen!! ;D

Här kommer fler bilder från igår!

 
 













 
0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!