Torsdag

God kväll får jag väl säga nu! ;D

Hade inte tid i morse att skriva och tog heller ingen rast eftersom jag åkte hem lite tidigare idag. På jobbet börjar vi äntligen bli klara med allt praktiskt som måste göras innan det börjar en massa nya barn på måndag, vilket känns riktigt skönt.

När jag kom hem lade jag mig direkt för att vila eftersom jag sov rätt lite i natt, men precis när jag somnat till hör jag hur hunden sitter och hulkar i min säng, jag sätter snabbt ner henne på golvet.. Ja, tack för den pizzan som jag fick torka upp!
Hmm... Nej det händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu så jag skriver desperat om hundspya.. HAHA!

Jag har i alla fall tränat mitt första BC pass för höst-TERMINEN.. (Fick klagomål på FB när jag skrev höstens första.. ;) )
Jag har haft uppehåll från detta pass i ca 3-4 veckor tror jag, eventuellt att jag hann med 1 pass under semestern men annars har det varit lugnt. Men jag körde på som vanligt och det fick ju jag skit för från kroppen.. Jag höll på att DÖ! Jag lovar!! Tog ju i som vanligt så trodde lungorna ville spricka där ett tag! Haha!

Drog till Willys efter träningen och sprang in i en gammal vän, alltid trevligt att träffa folk så där random. :)

Nu ska jag bädda min säng och krypa ner alldeles nyduschad = ABSOLUT BÄSTA KÄNSLAN!

Nytränad - Nyduschad och Nya lakan! God natt!!
1 Kommentarer till "Torsdag"
Postat av: Filippa

Tack!! Höst terminen låter MYCKET bättre ;)

Svar: Ja men det känns ju som höst! :P
Emelie


Datum: 2012-08-10 / Klockan: 07:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!