Torsdag

God morgon sötkorvar!!

Torsdag = tidig morgon = trött Emelie. Men vad gör de när man kan åka hem och ta en Powernap efter jobbet innan träning? :D torsdag betyder ju även BC och den börjar inte förrän 18.30, lyx.

Igår skulle jag ha dragit till gymmet också men fick så jäkla ont i magen, uppe vid magsäcken.. Hatar när jag får ont och ingenting hjälper och man inte har någon som helst aning om vad orsaken är. Men nu tänkte jag ta mina omeprazol ett tag framöver för att se om det ordnar upp sig.. Tack mamma för att jag fick ärva din problemmage, känner mig verkligen hedrad!! ;)

På bilden - vad är det som lyser bredvid solen? Ljuset var även färgat i regnbågens färger!! :D

0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!