Torsdag

Hallooo!

Vet ni! Igår fick jag ett liiitet myggbett på min handled. Det började klia som vanligt, det blev stort som vanligt men sen!!! Halva handleden svullnade upp och började smärta och detta sitter fortfarande kvar. På det så kliar det. Jag håller på att bli toookig!!

Idag är sista jobbdagen denna vecka - Tjohoooo!! För imorgon är det åter igen dags för MONDAY BAR SUMMER CRUICE!!
Tråkigt nog verkar det däremot bli regn både i Stockholm när vi åker och i Riga när vi står i land = Sämst väder för Sundeck... Skit.. Men men, hoppas vädergudarna ändrar sig!

Efter jobbet idag ska jag dra till Hornstull för att träna Body Combat för Stefan, de va länge sen! Ska bli kul! :)

Hoppas ni får en bra dag, nu ska jag gå och avlösa min kollega - mamma! ;)
0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!