Sjuka saker händer på gymmet!

Jag satte igång och körde på i full fart på gymmet. Jag hade som vanligt plockat fram allt jag behöver för mitt pass och ställt bredvid mig. Mitt under passet kommer en kille och en tjej till ytan där jag håller till och börjar göra en del övningar. Inget speciellt med de. Men när jag sedan gör en övning där jag inte använder mattan, tar tjejen min matta och en till matta som låg ledig bredvid min. Bara för att hon inte orkade gå två meter till dom lediga mattorna... Men jag orkade inte Pausa mitt program bara för att säga till så jag fortsatte och fick till slut hämta en ny matta när det var dags att använda den igen.. Ganska irriterande! Man kan ju fråga först om jag är klar med mattan! Dom hade ändå sett mig hålla på där ett tag. Men det slutar inte där.. Vad skulle dom ha mattorna till? JO! Först gjorde dom plankan i typ 1 minut, sen låg dom typ bara där och hånglade upp varandra eller pratade med varandra medan dem höll varandra i handen... MEN HALLÅ! Gå hem och gör det där istället för att sno min matta och ligga där och hålla på! Nej, de tyckte jag faktiskt inte var speciellt respektfullt...

0 Kommentarer till "Sjuka saker händer på gymmet!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!