Onsdag

Goood morgon alla härliga människor!

Försov mig idag, hade tydligen glömt ställa klockan.. Typiskt! Men ingen fara, som tur va så skulle mamma också upp tidigt idag trots semester, så hon kom in och undrade om jag hade svårt att ta mig ur sängen idag! Haha! Men nu så är jag i full fart med en god frukost!

Idag är det promenad till jobbet som gäller och direkt in på en arbetsintervju. Vi håller ju på och försöker hitta en till medarbetare åt mig och mamsen då Filippa bytte jobb här i sommar. Idag har vi tre intervjuer så vi hoppas på att hitta någon! :)

Ha en trevlig dag!!
1 Kommentarer till "Onsdag"
Postat av: Filippa

Åååhh så spännande med intervjuer =P Lycka Till!! =)

Svar: Du skulle varit med! ;) Fast jag vet inte om jag tycker om att ha intervjuer, jag va heeelt slut i huvudet efteråt! Men nu kanske vi har hittat nått spännande iaf! :)
Emelie


Datum: 2012-08-01 / Klockan: 09:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!