Onsdag

God morgon!

Här sitter jag och bloggar med solen skinandes genom fönstret, får vi kanske en fin dag idag bara för att jag har tagit på mig byxor? ;D

Sitter och mumsar i mig min frukost innehållandes lättyoghurt, müsli, kokosflingor och kanel, Mums! Juste, har smaksatt yoghurten med mitt päronsplit-proteinpulver också! =D

Igår tog jag mig till gymmet efter jobbet. Det kändes hårt att komma iväg men väl framme så var jag mycket mer på G. Dessutom hittade jag äntligen var jag ska ställa bilen för att få två timmars fri parkering! Hade en räkning på ca 250 kr i parkeringspengar denna månad (betalar med mitt statoil-kort). Det är ju som om jag skulle betala nästan 800kr för mitt gymkort bara för att behöva betala så mycket för parkering också.. Men nu blir det ändring på det! Tjoho! =D
Igår körde jag faktiskt ett 45 minuters NTC som vanligt på tisdagar, men avslutade även med 15 min till från NTC med koncentration på magen. Vill ju försöka framhäva dem magmuskler jag hade innan sommaren, nu när kryssningen börjar närma sig med stormsteg, så tänkte göra ett sådant passa varje träningstillfälle.. Stackars magen får ingen vila men det är det värt!!

Ha en bra dag!!

0 Kommentarer till "Onsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!