Nya träningskläder!

Det blev nästan en heldag på stan, vem kan låta bli att titta efter annat än det man bestämt att man ska köpa? :D

Timmy shoppade loss med både jeans, tröjor och solbrillor medan jag köpte tränigskläder, rakblad och smink (som jag skulle) men köpte även en väst och testade massor! Tiden sprang iväg och sedan skyndade vi oss iväg till Sats i Uppsala och invigde de nya träningskläderna. Ett gammal och virrigt gym men till slut hittade vi allt vi behövde för att klara av ett snabbpass.

Drog sedan direkt mot Stockholm igen för hemma väntade en sprallig liten Ronja på en promenad och sällskap!! :)

Nu är det dags för mig att göra mig i ordning för ikväll ska jag ut med några tjejer, bland annat finaste Fia som jag inte träffat sen typ i Början av juni(!!!!), helt galet att det kan gå så lång tid sen man träffade en av sina bästa vänner!! Men det ska fan bli ändring på de, hör du de Fia!? ;)

Puss på er!!

0 Kommentarer till "Nya träningskläder!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!