Nervös...

Det kanske bara är jag som triggar upp mig själv men imorgon är det dags för upprop/registrering i skolan.. Klockan 13.00 ska jag för första gången infinna mig i en lokal på södertörns högskola i Moas båge... Ush så nervös jag är!! Fjärilarna har fått spel där inne i magen vill jag lova!! Tur att jag är så trött att ögonen går i kors, annars hade jag nog aldrig somnat pga nervositeten!! Puh.. Jobbig dag imorgon men det är ju bara till att lära sig. Jag ska göra det här varje fredag i tre års tid!!

Filippa vad fick du mig in på??? Vi skulle ju göra det tillsammans!! :D

Va hos frisören idag förresten! Fick en tid halv 5 och hon som klippte mig tvättade inte ens mitt hår... Fy fan kanske ni tänker, men det gjorde mig faktiskt ingenting! Då slapp jag att dom fönar mitt hår i någon hemsk frisyr, dessutom tog det endast 20 minuter att klippa mig! Skönt! Mer tid på gymmet efteråt! ;D
Frisören lyssnade på vad jag sa och vi båda verkade förstå varandra när vi pratade om hur hon skulle klippa. Sedan kommenterade hon min hårfärg.. Haha! Jag har alltså typ ränder i mitt hår från alla gånger jag färgat det och nu plus solblekningen!! Inte den snyggaste synen vill jag lova! ;D hon tyckte jag behövde en tidning för att jämna ut det och det har hon nog rätt i...

Nu är det dags att försöka sova!!
God natt!!

Psst!! Såg att den gamla godingen Kennedy kommer tillbaka till Hammarby!! Vilken lycka <3

1 Kommentarer till "Nervös..."
Postat av: Filippa

Snygg frisyr!! =)
Ja du Emelie vi skulle ju vara där tillsammans...men med reservplats 82 kommer man inte så långt =( hade gärna vrt med dig...men trivs rätt bra där jag är nu =) Önskar Dig lyckatill, tror du kommer ha skitkul =)

Svar: Haha men vi skulle ju hålla handen som två stycken 6åringar som börjar skolan ju!!! :( haha!
Emelie


Datum: 2012-08-29 / Klockan: 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!