Möte på jobbet

Jäklar vilken dag!!

Började jobba 7 i morse, vid 15 drog jag hem, ut med hunden på en 15-minutersrunda, hem igen för att köra ett 30 minuters NTC-pass. Sedan tillbaka till jobbet för att först gå igenom hela förskolans verksamhet och grovplanera med alla pedagoger och sedan grovplanera avdelningsvis. På det var vår nya härliga kollega med oss och det är så otroligt mycke nytt för henne och vi har rabblat jag vet inte allt och jag är hur trött i huvudet som helst och kan bara tänka mig hur trött hon är!! Haha! Stackarn, hoppas vi har en kollega kvar på måndag när hon börjar!! ;D

Nu drar jag täcket över huvudet för det är snabbt en ny dag... När fan ska jag hinna packa undrar jag?!!? PUH!!

Denna termin undrar jag om jag kommer kunna hålla reda på allt jag gör med skola, jobb och träning.. Får sluta lyssna på musik på gymmet och istället lyssna på de noveller jag ska läsa på min utbildning och istället för att lyssna på föreläsningarna får jag skriva verksamhetsplaneringar i smyg. Ni vet sådär när man har en bok framme men i den boken ligger en serietidning, så att det ser ut som att man gör vad man ska men egentligen gör nått annat! ;D Haha, önska mig lycka till, känns som om jag kommer behöva det!! 

GOD NATT!!!


 
 
 
1 Kommentarer till "Möte på jobbet"
Postat av: Filippa

Hahha klockren bild ;D du kommer fixa allt det där, tror du hittar rätt fort ett bra upplägg för att få ordning på allt!!
Kram

Svar: Du det hoppas jag med!! HAha!
Emelie


Datum: 2012-08-14 / Klockan: 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!