Middag i solen

Gud så slut i skallen jag blev idag!! Tre anställningsintervjuer med tre olika personligheter. Efter den sista kändes min skalle helt färdig, var till och med så att jag åkte med mamma hem istället för att promenera. Men sen fick jag samtal om att käka med Timmy, Filip och en till men det visade sig vara helt åt helvete så skippade det och drog och mötte Timmy i sumpan istället. Där hamnade vi till slut på en pizzeria och beställde in varsin Bamsesallad! Riktigt god men sen gav jag mig på det nybakade brödet och det var HIMMELSKT!! Så ja... Det får min mage sota för nu istället... Aj! Efter maten rullade vi iväg på en promenad längs med vattnet, den väg som jag och Filip promenerade hela vägen in till stan förut, fast jag och Timmy vände efter en bit, jag hade ju bilen i sumpan. Det är verkligen en AS-mysig vägs längs med vattnet och ikväll dessutom i solnedgången! Jag blir så lugn och harmonisk av sådana miljöer. Härligt avslut på kvällen och nu ska jag slänga mig i sängen! God natt! :))

0 Kommentarer till "Middag i solen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!