Måndag

Började dagen återigen med en PW till jobbet. Det blev risk för regn men jag tog på mig ett linne med regn/vindjackan över, men det blev för varmt! Haha!

Idag är det fler barn och pedagoger tillbaka på jobbet, lite mer aktivitet. Dessutom hade vi bett en av de sökande till den lediga platsen på vår avdelning att komma till oss idag igen och vi bestämde oss för att anställa henne! Vi klickade allihopa på en gång och hon verkade så väldigt gärna jobba hos oss, redo att lära och viljan att lära! Så nu kör vi! =D

Idag under eftermiddagen är det andra antagningen för skolan. Det berör egentligen inte mig så mycket som redan fått plats men det kommer nog en del annan information och dessutom börjar antagningsbrev att skickas ut, CSN får veta att jag ska studera och dessutom får jag numera även söka studentbostäder om jag skulle vilja det! ;)

Ha en trevlig dag!!
0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!