Måndag

Hejsan allihopa, ursäkta för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp kan jag säga! Nästan som om jag har haft lite semester i helgen!

I lördag slutade det med att vi blev kvar vid badet och grillningen hela kvällen och när vi skulle bege oss mot stan så mådde Timmy inge bra så jag körde hem honom och vi sket i allt.. Får ta det en annan dag.

I söndags blev det till att titta klart på filmen som vi skulle kollat på i fredags men somnade rätt så snabbt haha. Vanlig händelse för mig när jag vill titta på filmen på kvällen! ;) Vi såg battleship, riktigt bra film tycker jag!! Sedan drog jag och tränade i BC i Liljeholmen, mötte upp Minna och drog sist till Kista. Där var vi ett helt gäng som spela Bingolotto, den ni! ;) Den enda som vann var Johan och han vann 100 kr.. Haha! Två nya lotter! ;)

Idag ska jag hem efter jobbet och fixa massa nya låtar nu inför resan till Decibel på fredag!! IIIhhh det börjar närma sig och det pirrar lyckligt i magen ju närmare vi kommer! ;)
0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!