Måndag

Tjenare på er!

Här sitter jag på rast på jobbet och skriver. Sitter och tänker på hur det kommer bli nu när jag börjar skolan, det närmar sig med stormsteg!! Pirrigt i magen vill jag lova! :)

Idag ska jag på visning på en lägenhet i Råcksta. Det är en ganska nybyggd lägenhet, 2011, så den kostar dessvärre en större summa i hyra. Men värt att titta på i alla fall!
Efter det ska jag träffa Fia och äta middag, antingen ute eller hemma hos henne. Vi måste se till att ses oftare, vad är det för fel att ses på vardagarna liksom? :)

Det kommer bli en bra dag tror jag!

(Dock vädret önskar jag var något annat, riktigt höstväder ute idag.. Buhu..)
0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!