Lördag

Tjenare!
 
Idag har jag varit en snabbis i handens centrum för att inhandla en lite present till pappsen, men ifall han läser så tänker jag inte berätta vad den innehåller! ;) Fyndade även ett par örhängen för 20 kr, den ni! haha!

Sen drog jag med mig Timmy till gymmet idag. Vi började med 10 minuter på löpbanden, sedan delade vi upp oss och han körde på vid dem fria vikterna medan jag satte igång med ett NTC-pass. Jag har alltså gjort totalt 180 NTC-minuter denna vecka! Känns bra och kommer kännas ännu bättre med vilodag imorgon.
Vi avslutade med en jävla massa mage, totalt tror jag vi höll på nästan 40 minuter med olika övningar och vila.

Jag tänkte faktiskt visa er hur dagens NTC pass såg ut, så häng med!

Dem stora siffrorna berättar hur många minuter det är kvar på hela passet och de små siffrorna berättar hur många minuter det är kvar på övningen.

Passet börjar med 5 minuters uppvärmning som jag brukar frångå och istället springa på löpandet.



Dessutom missade jag att kort på 3 delar ur passet tror jag, men det här är det stora hela! :)
0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!