Lördag

Fullspäckad dag vill jag lova! Vaknade redan vid 8 men drog mig inte ur sängen förrän vid 10.30 eller nått liknande.. Duschade, köpte frukost och nu är jag hemma för att hämta bikini! Gissa varför! ;) vädret ute är riktigt härligt, först ska jag till gymmet och köra ett pass, möta Timmy och handla potatissallad, åka till Kista och möta upp resten och sedan åka vidare till Edsviken. Där blir det grill och bad! Sedan tar vi oss vidare till Parklife för lite skön musik. Och till sist eventuellt möta upp Minna och Linn för lite skitsnack på snaps! Pressat schema som sagt, får se om allt ens blir av! ;)

Ha en bra dag ni också!

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!