Lördag

Tjenare på er!!

Ledsen att jag inte uppdaterade mer igår men jag åkte direkt till sumpan efter jobbet och hämtade upp Timmy. Sedan begav vi oss till Uppsala. Vi började med en lyxshake på Max med mintchoklad-smak.. SÅ JÄKLA GOD!! Asså det var bästa jag någonsin ätit tror jag!!! Har ni inte provat så gör det fan!!

Sen gjorde vi oss i ordning och promenerade till en restaurang som heter Tzatziki och som hade sin uteservering precis vid strömmen. Mysigt och riktigt gott! Timmy tyckte däremot att hans mat smakade barnmat! ;D otur för honom!! :P

Däckade sedan totalt och sov typ 8 timmar i natt! Behövligt efter veckan :)

Nu är vi på språng på stan igen och äter frukost på ett mysigt café. Varm choklad med laktosfri mjölk och grädde och glutenfri fralla med ost, skinka och massa grönsaker. Vilket dundercafe!! Hoppas på att magen kommer må bättre nu när jag är så snäll Mot den! :D

När vi druckit upp våra varma choklader ska vi ta en shoppingrunda på stan och köpa nya träningskläder, mina stinker bajs!! Haha!!

Hoppas ni får en toppendag!!

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!