Grattis Pappa på födelsedagen!!

Idag gick jag upp rätt tidigt för att åka till Pappsen på födelsedagsfika. Det är nämligen så att han fyller 49 år idag, GRATTIS! Där bjöds det på tårta, kakor, chokladfingrar och läsk, vilken tur att jag hade valt detta till min ätardag = jag får äta vad jag vill i måttliga mängder! ;) MUMS säger jag bara!!

När jag kom hemma satte jag mig i solen en stund och fångade dom sista solstrålarna denna helg. Senare tog mamma fram grillen och vi grillade kycklingfileer, tomat och paprika och åt tillsammans med en mumsig sallad. Gott!

Sedan dess har jag suttit med en väldig massa bilder och sorterat och laddat upp på FB och herre min gud säger jag bara! Kul är det att fotografera, men allt som behöver göras efteråt, är inte alls lika roligt.. Speciellt inte när man har tagit 40 kort på ett och samma föremål! Tror nästan att jag ska välja bort multifunktionen nästa gång! ;D











God Natt!!
0 Kommentarer till "Grattis Pappa på födelsedagen!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!