Fredag - Dagen D!!

Tjohooooo!! Morgonpigg till tusen för idag kör vi! :D

Hade så fullt upp med förberedelser igår att jag inte hann med bloggen. Men nu är det mesta packat och jag sitter och äter min första frukost. Sedan ska jag och Timmy möta upp Minna, Mickis och Takke i stan. Minna och Mickis åker en annan buss men sällskapar med oss på en andra frukost i stan. Måste ha mycket i magen när vi ska åka så långt! :D

Kl. 10.00 lämnar bussen kungsbron och då banne mig blir fest hela dagen lång!! Jag är grymt taggad och redo för 30 grader och sol. Jag ska ta igen varenda liten soltimme jag har missat under sommaren och komma hem som en stekt tomat!! Haha!!

Nu kör vi!!! =D

0 Kommentarer till "Fredag - Dagen D!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!