Fredag

Morrn!

Hur mår ni? Jag mår alldeles utmärkt! Det är fredag och jag har fått extra sovmorgon. Vi har ju börjat på nya schemat på jobbet redan och där har jag tjänstledigt på fredagarna, vilket ledde till att vi räknade hur många timmar jag skulle jobba idag för att få 40 timmar denna vecka och mina arbetstider blev då 9-16. Men inte nog med de så upptäckte vi igår att det saknades någon som jobbade till 16.45 så vi vred på min arbetstid så jag arbetar 9.45-16.45 idag! Rena lyxdagen för mig! :D

Först så planerade jag att spendera min sovmorgon på gymmet, men när jag fastnade på filmen American history X igår kväll så ändrade jag mig och ställde klockan senare i alla fall. Men inte vaknade jag senare för de... 10 minuter senare än jag skulle gått upp för att åka till gymmet vaknade jag pigg som en mört med spring i benen.. Just typiskt!! Haha!

Så nu ligger jag här i sängen och funderar på om jag ska ta en löprunda, en pw eller ett 15 minuters NTC-pass... Så jag blir av med springet i benen tänkte jag! :D

Jag förstår att mitt liv just nu ser ut att bestå av endast träning men det är ju så att den 5/9 börjar jag skolan och jag har INGEN ANING om hur ofta jag kommer kunna hinna träna då eftersom jag kommer arbeta 33 timmar i veckan och plugga på 100%... Så jag tar tillfället i akt nu veckorna innan! :)

Dags att sätta fart!! Ha en bra dag!!

0 Kommentarer till "Fredag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!