DECIBEL!!!

Här sitter jag på bussen med gott sällskap och har det bara bra!
Sitter och festar lite lätt och tittar på en gammal defqon dvd för att komma i rätt stämning. Vi är nu i Halmstad och nästa stopp är Malmö, sedan bär det av mot båten som ska ta oss till Tyskland. Härlig resa!! :D vi kommer vara framme vid eventet någon timme innan det börjar och då är det bara att vänta in den andra bussen, den som Mickis och Minna sitter på! Inne på eventet ska vi leta upp ännu flera vänner så vi kommer bli ett härligt gäng där inne! :)
När jag lämnar Sverige så kommer jag stänga av internet så då får ni veta mera på Måndag om jag orkar hålla mig vaken efter jobbet! ;D

0 Kommentarer till "DECIBEL!!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!