Decibel

Tänkte att jag skulle berätta om vår lilla resa till Decibel i helgen. 

Det började med att Tmmy sov hos mig från torsdagen till fredagen för att vi snabbt skulle ta oss in till stan och möta upp dom andra i gänget. Redan kl. 06.00 ringde klockan och jag hoppade upp på en gång, väldigt exalterad över vad dagen hade att erbjuda! 
Väl inne i stan mötte vi upp Takke som skulle åka med oss och Minna och Mickis som skulle åka en annan buss ner. Jag hade nämligen deras biljetter. Vi satte oss på ett cafe på centralstationen som hade så goda frukostmackor som vi mumsade i oss. Min, Takkes och Timmys buss gick en timme tidigare än Minna och Mickis buss, så vi traskade strax innan 10 iväg och hoppade på bussen. Det var rekord-lite folk på bussen! Ca 15 pers om ens de klev på i Stockholm. Vi blev väldigt förvånade men fick ganska fritt att välja bland sittplatserna.

Sedan var dett full fart iväg.. Tills jag fick ett sms av Minna... Vi hade glömt bort biljetterna!!! PANIK!! Haha!! Så Minna och Mickis fick spring iväg till ett internetcafe och betala 67 kr för att kunna skriva ut nya, haha lyckat! 

Väl på bussen spelades det musik ur högtalarna och vi satt och snackade och bara hade trevligt, inte förrän i Göteborg så klev det på massor med människor, men dom va inte så partysugna dom heller. Så vi fick en lugn bussresa ner. 

Vid 09.30 var vi framme på eventplatsen. Vi smörjde in oss ordentligt med solkräm för att inte bränna oss i den stekande solen och promenerade sedan in på området. Vi mötte upp Minna och Mickis igen vid ingången och vid visitationen träffade vi även på Ronnie och Oscar med fler. Hela gänget samlat innan vi ens kommit in. 

Eventet i stort sett - WOW! Solen var så varm och att dansa på det! Vi smällte! Det var grym musik och jag hörde nästan alla mina favoritlåtar! Vi drack litervis med vatten för att kyla ner oss och viftade med våra nyinköpta solfjädrar. Jag såg alla djs jag ville se om några till, redan efter halva dagen hade jag såååå ont i fötterna och benen så jag knappt kunde gå men jag stod ut hela eventet! Vad gör man inte för musiken?? ;D

Sedan var det dags att åka hemåt igen..... Med ångest så klart.. Men men snart är det Kryssning!! =D

0 Kommentarer till "Decibel"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!