Biokväll

Drog direkt till gymmet efter jobbet och körde ännu ett stenhårt NTC pass. Som sagt så ska jag klara 500 minuter på en månad så det är bara att kämpa på för mig!! Denna vecka är 3*45 avklarat = 135 minuter! Det går ju bra ju! ;D Men nästa vecka sätter jag igång med BC två gånger i veckan igen så då finns det lite mindre tid för NTC.. Men det ska nog gå bra ändå, kör ju stenhårt fram tills jag börjar skolan! :)

Nu sitter jag här och slänger i mig en sallad innan jag drar iväg till Söder för Bio. Vi skulle ju titta på Batman... Ja skulle ja.. Men dumma som vi är så hade vi inte bokat några biljetter och det visade sig att vi inte var dem enda som ville gå på bio idag och definitivt inte dom enda som ville se den filmen.. Haha! Gick in på SF's hemsida vid 19 och då fanns det 19 platser längst fram att välja på.. Jag sitter inte 3 timmar längst fram... NACKSMÄRTA!! Såååå vi tar en annan film! :D

Dags att sätta ännu mera fart! ;)

Pssst!! Jag som inte gillar avokado har lärt mig att om man gömmer ner lite i salladen och blandar med kryddor så känner jag inte smaken! Tjohoo! Äntligen kan jag få i mej dessa små äckliga nyttigheter! ;P Kanske ska försöka hitta ett sätt att få i mig den förbaskade laxen också.... Tips på hur man får lax att inte smaka lax???




Bild från Gutekällaren på Gotland
0 Kommentarer till "Biokväll"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!