Annorlunda torsdagsträning!

Som ni kanske vet så brukar torsdagar vara min BC-dag. Men för en gångs skull orkade jag inte åka till Älvsjö för att ännu en gång irritera mig på instruktören som har tagit över torsdagarna, så åkte istället till SATS Sundbyberg och körde återigen ett Nike Trainings pass. Denna gång valde jag bara slumpmässigt ett 45 minuterspass på medelnivå. Jag säger bara.. Om dagens pass var på medel, då undrar jag fa-an hur jobbiga är inte dom avancerade passen!?!? Det var 45 minuter utan vila, olika hopp med vikter, plankstående med olika rörelser med vikter och varje set varade i en minut! Jag höll på att dö! Haha så slut jag blev!! Är glad att jag inte sprang 30 minuter innan!! Haha! Sen har jag bara orkat sitta i soffan resten av kvällen faktiskt! Puh! Undra om det blir träningsvärk i axlarna imorgon? Annars känns det lite underligt faktiskt! :P Bjuder på en bild från i morse när jag var redo att cykla iväg i morgon-kylan! ;D

0 Kommentarer till "Annorlunda torsdagsträning! "

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!