Torsdag

Idag är det den 26 april vilket betyder att för 48 år sen föddes min kära moder jord!!! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! (Min syster snodde min ide om att lägga ut en gammal bild på facebook dock...)

Men eftersom vi ska fira mamma med fika med släkten på söndag så tänker jag åka till älvsjö och träna Body combat, missar ju inte de bara för att jag just nu bor på Ekerö inte! Haha! Sen tänker jag faktiskt åka till högdalens underground och hjälpa Timmy lite inför imorgon, om jag inte bara tittar på och låter han göra allt jobb själv! Haha! 

Han vet inte om det just nu, men jag har faktiskt en lite rolig överraskning till honom... Thihi! ;D

See you later aligator!


Eftersom jag inte hittade nån gammal bild på mamma så får ni en på mig istället! ;D
0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!