Tjohoo!

Tar paus i mitt pluggande för att berätta att jag nu har fått min första inbetalning från CSN (den har varit på villospår på ett gammalt konto på Swedbank som jag inte använt sen 07-09-03!). 

Men i alla fall, nu när jag är säkrad mina pengar så kommer jag ÄNTLIGEN att köpa mig en systemkamera! Så jag har längtat! Har önskat mig en i flera år faktiskt! Min käre vän Takke har kollat ut en kamera som tydligen då skulle passa mig i prisklass och syfte. Han har hittat ett paket med ett extra objektiv som (jag citerar honom) "den är mest allround-objektiv då du både kan ta rätt så hyfsade landskapsbilder men bäst av allt personliga bilder och porträtt. Det passar perfekt till events". Jag kan även välja att inte köpa paketet, då det extra objektivet försvinner. 

Jag vet dock inte vilket utav det jag bör köpa, det låter väldigt bra med det extra men samtidigt är jag NYBÖRJARE! 

0 Kommentarer till "Tjohoo!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!