Tisdag

WOW! Sov som en stock i 8,5 timme inatt och vaknade ändå upp helt slut. Kände att jag var lite mer närvarande idag än igår men ändå inte fullt ut. Så nu skriver jag ett litet kort inlägg innan jag återigen kastar mig i säng i tid. 

Idag var det jättefint väder ute, fint men KALLT! På jobbet promenerade vi iväg på utflykt med barnen så jag passade på att ta bilder uppifrån höjden. Förutom sandgropen där just vår förkskola är placerad så är det riktigt fint i det här området tycker jag! Kolla själva!

Efter jobbet drog jag direkt hem och har sedan suttit med plugget och skrivit klart denna veckas gruppdiskussion om barnkonventionen. Gick rätt fort men resten av veckan ska jag leta reda på information som jag ska lära mig utantill för sedan ska jag ha prov på denna information på tisdag.. *Klump i magen*

Hoppas på intressantare dag imorgon, då ska jag i alla fall träna innan jag sätter mig med plugget. Haha!
God Natt!

 

0 Kommentarer till "Tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!