Söndag och nya tag

God morgon!

Efter en hård dag igår med upp och nergående feber så är jag idag på benen och har faktiskt redan duschat av mig sjukbacillerna. Hoppas på att jag stannar feberfri idag så jag är reda för jobb imorgon. 

På schemat idag står bara massa plugg eftersom träningen blivit inställd. Så typiskt. Men detta betyder i alla fall att jag troligen kan komma igång med nästa uppgift också eller kanske till och med bli klar med den så att jag kan ta det lugnt i några dagar. Det vore ju toppen!

Så nu är det bara att hugga in i utvecklingsteorierna! 

 

0 Kommentarer till "Söndag och nya tag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!