Smoothie

Efter jobbet åkte jag och köpte lite ingredienser till att kunna göra smoothie, har varit bra sugen på det ett tag! 

Receptet blev:

1 dl vaniljyoghurt
1 dl mjölk
1 dl frysta skogsbär
1 dl müsli (berries)
½ banan
½ skopa proteinpulver

Den blev lite för tjock men smakade alldeles utmärkt!



Igår när jag parkerade fick jag syn på detta! Haha! Undra vem som försöker putta på vem? Lite väl nära parkering va? ;P



Har nu suttit en stund och läst om Jean Piagets kognitiva utvecklingsteori. Jag blir rätt trött i skallen av alla avancerade ord men efter att ha läst samma meningar säkert 20 gånger så tror jag att jag nu börjar förstå vad hans teorier faktiskt handlar om.
Sen kan jag ju berätta att jag har fått omdömen på alla mina inlämningar nu och hon avslutar alla omdömen med "Självklart godkänd!", så jag är rätt nöjd! Vill verkligen se till att få tid att sätta mig med VG och MVG uppgifterna också..

Aja nu är det onsdag och klockan är snart 21.00 vilket betyder....... GREYS ANATOMY!!! See you tomorrow!

 

0 Kommentarer till "Smoothie"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!