Skolan

Jag pluggar på för fullt här hemma och nu är min tredje uppgift klar! Den ska egentligen vara inne senast onsdag vilket betyder att jag faktiskt har lite tid över!! Tjoho! Känns superskönt! Nu kan jag ta mig tid att byta däck på onsdag redan om pappa har tid så jag slipper smita undan fler poliskontroller.. Haha! Fick ta mig en svängom på några km istället för några hundra meter idag nämligen.. Det roliga var att jag och kollegan bara några timmar tidiager satt och diskuterade att polisen denna vecka kunde stå i Drottningholm och klart fan att dem gjorde de. Haha!

Fick resultatet på provet idag dessutom. Maxpoäng var godkänt. Detta skrev läraren:

"Hej !
Bra sammanfattat kring BRIS och BEO funktion och verksamhetsomåde. Du har även tydligt visat på likabehandlingsplanens syfte och gett många och väldigt bra exempel på hur den kan bli "ett levande dokumnet. Innebörden av ett barnperspektiv, även här visar du så många goda exempel och föräldrabalkens viktigaste innehåll har du också kunnat redogöra för på ett bra sätt, självklart godkänt! Mvh AnnCha"


2 Kommentarer till "Skolan"
Postat av: Filippa

GRATTIS!! Bra jobbat =) Tjohooooo!!! =D


Datum: 2012-04-16 / Klockan: 21:59:14
Postat av: Tina

Grattis! Fan va stolt ja blir!


Datum: 2012-04-16 / Klockan: 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!