Så bra det går!

Har pluggat på förfullt här nu och har inte bara gått igenom jaget, detet, överjaget, medvetet, förmedvetet och omedvetet utan även försvarsmekanismer och dessutom börjar det kännas som att jag har ett hum om vad allt faktiskt handlar om! Jag har dock fortfarande lite svårt att förstå hur detta har så mycket med barn att göra för nu när jag sitter och läser kan jag bara återkoppla till mig själv och mina egna händelser. 
Klart, det är svårt att koppla andra människors tankar, känslor och minnen när jag inte ens vet några. Jag är ju ingen tankeläsare! 

Men akta er! Läs denna text så förstår ni vad jag menar! Ibland försöker ditt undermedvetna säga dig något när du säger fel saker! ;)

 



Till pluggandet har jag faktiskt pluggat in headsetet för att Piere samtidigt ska kunna titta på TV och jag ska slippa sitta i köket för att bli ostörd. Då letade jag upp ett trance-album på spotify och det har känts som att min hjärna har varit helt öppen för att lära sig nya saker! Låter helknasigt men så har det känts i alla fall! :D



Nu tänker jag krypa ner i sängen hos min älskling som redan sover. Ska upp innan fem imorgon igen och sedan blir det middag hos Pieres kontaktfamilj. Trevligt men hoppas bara att jag mår bättre imorgon nu när jag har varit hemma och legat i soffan heeela kvällen.
God natt!

1 Kommentarer till "Så bra det går!"
Postat av: Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:) Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!

Kram http://vendelasonly.blogg.se


Datum: 2012-04-12 / Klockan: 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!