Redan onsdag!

Tjoho! Veckan går otroligt fort när måndagen är en ledig dag. Det är redan onsdag och snart helg igen. Igår hade jag prov i skolan. Var så jäkla trött men som tur var så hann jag med en kort Power nap innan det var dags att bege mig mot Skanstull. Jag var dessutom och hämta ut mitt paket på gymgrossisten med bland annat min nya pre-workout. Smakade ett glas av denna innan jag stack iväg och ja, pigg blev jag. Så pass pigg att det tog mig typ tre timmar att somna igår! Typiskt!!

Idag ska jag träna så får se hur det går att somna efter att ha använt min pre-workout idag med... Hoppas på bättre än igår! Det var inte bara jag som hade svårt att somna igår utan även Piere låg och vände och vred på sig. Till slut slängde han sig ur sängen och sa att han skulle ringa störningsjouren för att grannen ovanför höll på och spolade vatten! Haha! Snacka om irriterad för att man inte kan sova! ;)

Till smaken på min pre-workout måste jag säga att den var SUPERGOD!! Vattenmelon är smaken och den va varken sliskig eller för söt. Det var som att dricka lite saft! Dundergod! Rekommenderas starkt!

 

2 Kommentarer till "Redan onsdag!"
Postat av: André

Ta det lugnt med den där. Mycket skit i. :)


Datum: 2012-04-11 / Klockan: 08:03:00
Postat av: Lillknoddan

Klart jag gör, men det va Sandra som rekommenderade denna :)

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2012-04-12 / Klockan: 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!