Orklös

Back on track trodde jag ja.. Nää. Har legat på soffan nästan hela dagen. Pluggat, vilat, pluggat, vilat och mellan raderna har jag haft ont i kroppen och svettats från och till.
Men nu vid 5 mådde jag bättre så Piere drog med mig till Willys för inhandla lite kvällsmat. Det blir vår favorit - baconinlindad kycklingfilé med crème bonjour-fyllning! Onyttigt men gott som attan! Passar på när man mår lite dåligt! ;)
Köpte dessutom lösviktsgodis i affären.. Oops! Men som sagt, passar på nu när jag mår lite dåligt för sen är det slut på det goda och dags för hårdträning!!! Längtar faktiskt!! :)

På parkeringen på Willys så stötte vi på något inte så fräscht!

0 Kommentarer till "Orklös"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!