Onsdag

Stress, stress och åter stress är de ord som förklarar min dag. Jag har stressat mig igenom allt förutom träningen där jag släpper allt annat. Egentligen borde jag träna mer bara för att få den stunden på dagen då jag släpper allt annat, men kroppen orkar inte och jag... hinner inte! Inget ovanligt ord för mig nu för tiden. Skönt när all den här stressen är över, det känns i min mage... 

Idag har vi haft lite mysigt påskskoj på jobbet och bland annat målat ägg, eller ja barnen målade och jag dokumenterade. 

Efter jobbet åkte jag till gymmet. Gav mig på löpbandet men orkade endast 10 minuter. Det tog hårt på kroppen att träna 6 dagar förra veckan! Helt död och ännu inte helt återställd. 
Men tog mig an att träna intensivt, set om 20*3 och varvade hela tiden två olika set för att hålla puslen igång. Kunde knappt gå ner för trappan efteråt! Haha! 
Imorgon när jag kommer till gymmet så kommer jag att få en liten present av Sats då jag har tränat minst två gånger i veckan i hela 12 veckor i sträck! Tjoho!!

Efter gymmet drog jag och Piere iväg och handlade mat till vår helt tomma frys. Sen har jag pluggat en timme och nu försöker jag hinna med dagens sista sysslor i reklamerna på Greys Anatomy, bland annat blogg och beställa varor från gymgrossisten. Förstå att jag är stressad.. =/ 
Ush.. Nästa vecka blir inte bättre den tyvärr. 

Så länge jag sover utan mardrömmarna så är funkar det för mig! ;)
God natt!







 

0 Kommentarer till "Onsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!