Onsdag!

Missade att uppdatera igår men hade mina själv vill jag lova!!
Min mage kraschade igår morse med rejäla smärtor och sen var min energi HELT slut! Gick som en mumie hela dagen kändes det som..

Efter jobbet kom jag i alla fall iväg på en välbehövlig och trevlig promenad med Timmy med solskenet i ögonen!

När jag kom hem var tanken att jag skulle ha myskväll utan plugg med Piere men jag somnade fortare än kvickt! Totalt slut!

Idag vaknade jag med en helt annan energinivå och redo för en ny dag, så nu ska jag möblera om lite saker på avdelningen tillsammans barnen! Hihi!

0 Kommentarer till "Onsdag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!