Nytt försök!

Nu sitter jag vid en dator och då tänker väl ändå inte texten försvinna.. Vette fan vad det är för problem med min jävla blogg-app, blir tokig! 

Igår var jag i alla fall och tränade i Älvsjö. Det var lite annorlunda då Stefan tydligen var sjuk och en tjej som arbetar där i Älvsjö hoppade in. Hon hade inte kört body combat på flera år så hon körde ett gammalt pass. Jag lovar att det märks att utvecklingen för träning går framåt. Passet va sjukt segt i början och i fjärde låten var jag inte ens svettig, jag brukar vara genomblöt efter 1a låten typ! :D 

Efteråt så drog jag till högdalens underground. Där mötte jag Timmy, Lilja och Richard och hjälpte dem att göra i ordning för festen ikväll! Det blev riktigt bra faktiskt! Det kommer nog bli en bra kväll tror jag. Lite jobbigt dock att jag måste åka från högdalen hem till Ekerö i natt för att sedan vara i Farsta vid 12 imorgon igen. Jag valde fel vecka att bo hos mamma vill jag lova! 

Rasten är slut!
0 Kommentarer till "Nytt försök!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!