Middagsgäster

Jag och Piere kom precis hem från en god och trevlig middag med hans gamla kontaktfamilj. Dom är alltid så trevliga och härliga så trots att jag känner mig sjuk så orkade jag mig igenom tre timmar! :)
Vi bjöds dessutom på somrig efterrätt - jordgubbar och vaniljglass! <3 Det är verkligen ljuvligt gott och påminner mig om många middagar på sommarstället i Halmstad. Längtar!!

Orkar inte med nått plugg ikväll utan satsar på en heldag imorgon istället. Hade mina funderingar på att åka till pappa och byta däck imorgon men med det här vädret utanför fönstret så ångrade jag mig kvickt. Väntar nog ett tag till med att dra in klorna, så länge väglaget kan bli i detta skick.

Dags att krama kudden!

(bjuder på en bild från i söndags, jag har ju faktiskt inte lagt upp dem bilderna ännu...)

0 Kommentarer till "Middagsgäster"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!