Måndag

Tjeeenare!! Har var det glatt i stugan. Slut som en kalkon men glader ändå. Fick idag nämligen sms om att jag hade paket på posten att hämta ut! Tjohooo!!

image description

Tada!! Ett litet paket kan bringa stor lycka!

image description

Såhär glad blev lilla Emelie när hon fick sitt paket!! Haha!

image description

Det första var en korallfärgad blus, jättefin, måste dock tvätta den och hoppas på att den slutar slicka sig mot min kropp!!

image description

Veckad i bak var den också.

image description

Nummer två var denna gula blus med guldknappar och snören. Denna slickade sig inte mot min kropp och var dessutom lite kortare. Kommer bli jättefin till mina svarta byxor jag fick av Piere!

image description

Jag tycker att snörena och knapparna blev picken över i:et på denna blus!

image description

Och ett par nya träningsbyxor så slipper jag använda samma i två veckor i streck, blir ju sådär lagom mysigt när man tänker på hur mycket man svettas under alla gympassen! Ett tillhörande träningslinne är även påväg men vad redan slut på lager när jag beställde så det är bara att vänta....

Jag fick även ett snyggt, brett silverarmband men fick ingen bra bild på denna. När jag hade testat alla plaggen och kommit fram till att jag ska behålla alla så fick jag ett glädjande sms...

image description

Vi har numera biljetter till torsdagens aktivitet!! Det kommer bli GRYMT!!!

Nu är det dock dags för mig att kasta mig in i plugget och läsa om barns rättigheter och barnkonventionen vilket är nästa avsnitt i skolan. Om en vecka har jag dessutom prov på detta... Många år sen jag hade ett prov senast...

 

0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!