Måndag

Här är vi uppe på fötterna må jag säga! Det blir ju lite annorlunda att sova hos mamma. Där bor just nu även lillasyster Lotta och hennes pojkvän Robin. Vi är alltså 4st som slåss om tiderna i badrummet vilket är nått jämfört med att springa runt alldeles själv hemma medan Piere sover. Men idag funkade det riktigt bra och när jag hade ätit upp min smoothie var jag till och med tidig!

Dessutom hade jag gått upp i vanlig tid för att göra min 45 minuters bilfärd till en 45 minuters promenad istället. Riktigt skönt faktiskt!
Promenerade iväg i rask takt och nu är jag framme på jobbet!

God morgon!

0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!