Lördagsmys

Vilken härlig dag!!

Började med att åka och köpa min otroligt efterlängtade kamera och nu är den ÄNTLIGEN MIN!!! Jag hade sån jävla tur, det va nämligen sista exemplaret vilket var den som suttit framme. Fick då även 5% rabatt eftersom folk kunnat pilla på den i tre veckor. Gjorde inte mig nått, jag fick min kamera!! Köpte även ett minneskort och en lite kameraväska.

Superglad tjej åkte sedan till Rebecca för babyshower! Vem tror ni bombade med kort?? ;) jag så klart!! Hihi! Vi fikade med smörgåstårta och nybakade bullar samtidigt som vi fick fylla i ett kort om hur vi trodde bebisen skulle se ut och när den skulle ta sig ut. Sedan fick vi även små bodys med textilfärg, allihop blev så fina!

Efter babyshowern drog jag och Timmy till kista där jag snabbt handlade en present till mamsen innan vi åkte hem till Johan. Där ställde vi till med grill i det härliga vårvädret. Mätta och belåtna bänkade vi oss alla 8 i samma soffa och hade lördagsmys till massa youtube-filmer där folk klantar sig. Har skrattat många härliga skratt idag, det här gänget är inte klokt ibland!! :D

Nu ligger jag i min säng och ska sova, så därför säger jag god natt!!

0 Kommentarer till "Lördagsmys"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!