Ingen träning..

Nä fick det blir. Halsen blir värre och orken mindre så då tänker jag nu spendera tiden i soffan med plugget och en kopp te istället och försöker vara back on track med träningen på söndag igen.

Jag ska nu ta mig an utvecklingspsykologin om jaget, detet och överjaget samt det medvetna, det förmedvetna och det omedvetna! Haha, I just love it!! - NOT!

Förresten igår när jag var inne på Hemköp utanför gymmet så upptäckte jag att dom hade börjat med något som heter salladsbaren där man får plocka ihop sin egna sallad som en matlåda. Vilken bra ide tyckte jag men eftersom vi redan hade gårdagens måltid inplanerad så åkte jag dit idag istället och handlade mig ett plickplock. Det kommer säkert bli riktigt mumsigt!!

0 Kommentarer till "Ingen träning.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!