Gooooood morgon Sverige!

Idag smäller det!! TJOHO!! 

Tvingade mig att sitta och plugga tre timmar innan jag fick börja släppa loss och tagga till. Så nu hoppas jag att jag kan allt om Barnombudsmannen, likabehandlingsplan, barn- och elevombudet, BRIS, barnperspektivet och föräldrabalken! 

Om bara ett par timmar kommer jag, fia, minna och mickis bege oss på roadtrip till norrköping där Tilda och Nina väntar på oss. Vi ska ut på en HELKVÄLL hardcore! Ser fram emot träningsvärken imorgon!! ;) 
Det kommer bli riktigt GRYMT!

Imorgon ska jag eventuellt passa på och träffa min gamle vän Jonte också, om vi hade tid till över. Annars får vi ta det åter i stockholm. :)

Just nu sitter jag och laddar ner låtar av den hårdaste kategorin så vi kan tagga till ordentligt i bilen, det är ju trots allt 1,5-2 timmars resa. Åh jag vill åka nuuuu!

0 Kommentarer till "Gooooood morgon Sverige!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!