God natt!

Oj oj oj, smärta i benen mina! Blandning av träningsvärk och utmattning efter två 40 minuters PW. Men riktigt skönt att kunna promenera till jobbet må jag säga. Imorgon blir det dock bilen eftersom jag ska till pappa och byta till sommardäck efter jobbet! Det är dags nu sådär 1 1/2 vecka efter sista datumet.. Pappa tyckte inte att jag kunde skylla på risk för snö längre! ;D

När jag kom hem till mamma så tvättade jag färdigt och satte mig ner för att plugga. Men det är lite svårt att göra de när man har en mamma runt sig som babblar som om hon aldrig träffat en människa förut! ;)
Till slut blev jag klar med uppgiften.. Bara en uppgift kvar.. Sen är det dags för fältstudier!! Observation på arbetet, DE ska bli kul!

Hittade ett recept som jag funderar på att testa nån dag också, proteinmuffins!

Nu är det dags för mig att sova!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/374316/images/2012/pic_199722143.jpg" class="image">

0 Kommentarer till "God natt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!