Drar in klorna

Nuuu så går det att lägga upp bildern! Har alltså varit hemma hos pappa på landet och bytt till sommardäck så nu är pärlan återställd. Fina sommarfälgarna sitter på plats! Dessutom är det mycket skönare att köra med sommardäcken.. ;) 

Även om jag KAN byta däck så var pappsen snäll att gjorde det åt mig! Sedan tittade vi ut vad jag behöver för kabel för att enkelt kunna koppla in telefonen, så nu blir det till att åka till kjell och company för att inhandla 3,5 kabel! 

När jag kom hem igen peppade jag för en löprunda utomhus, min första riktiga. Jag sa att eftersom jag springer 32 minuter på löpbandet så är jag glad om jag klarar 15 minuter utan paus. Resultatet blev 18,5 minut och sedan orkade inte kondotionen längre, benen hade dock klarat en bit till. När jag lyssnade till musikens takt så tror jag även att jag sprang fortare än jag brukar göra på löpbandet! Det kändes jäävligt bra vill jag lova! När jag kom hem var det bara att göra olika sit-ups, armhävningar och lite annat små och gott! 

Rätt härlig dag ändå, vissa stunder bättre än andra så länge man är sysselsatt med saker och ting! :) 





 

0 Kommentarer till "Drar in klorna"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!