Där kom febern...

Jag är faktiskt väldigt sällan sjuk. Brukar hålla mig till förkyld för det mesta.
Men nu har febern kommit till mig också! Jag ligger helt utslagen i soffan och kan inte ens skriva på datorn utan att det gör ont i fingrarna..
Efter typ två timmars väntan drog Piere till slut till Apoteket och handlade Ipren till mig så nu hoppas jag på att snart må lite bättre så jag kan skriva min uppgift..

2 Kommentarer till "Där kom febern..."
Postat av: Tildiewildie

Varför tar du kort på dig själv när du låtsassover?


Datum: 2012-04-15 / Klockan: 11:22:12
Postat av: Lillknoddan

jag låg och mådde dåligt, sov inte på hela dagen.

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2012-04-15 / Klockan: 11:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!