2011-10-28

Här hemma är det full fart! Ställde klockan på 9 och då var det bara upp och hoppa. Klockan 10 sprang jag och Piere ner i tvättstugan och sedan vidare till affären. Tyvärr glömde jag ju det viktigaste, inslagspapper! Så förlåt Jeanette men din present kommer att vara inslaget i julklappspapper!! Haha!
Tillbaka till tvättstugen, pappa ringer och vill byta tillbaka bil så sprang bort till parkeringen, springer hem och gör i ordning frukost, slänger i oss frukosten och springer iväg till tvätten igen. Nu är första gången jag sitter i soffan och faktiskt tar det lugnt, fast egentligen borde jag bestämma vad jag ska ha på mig ikväll eftersom jag ska hinna träna också innan jag gör mig iordning.. Puh! Hektisk dag!

Men så kul vi kommer ha ikväll!! ALL IN!! :D
0 Kommentarer till "2011-10-28"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!