2011-10-27 Lååång dag idag

Japp de kan man säga, upp och hoppa redan klockan 5 för att öppna på jobbet 6.45. Klockan 15 ska jag ta bilen och åka ut till pappsen,lämna den där och ta deras BamseBil tillbaka till jobbet och även stänga förskolan. Avslutningsvis då ha förberedelser och föräldramöte! Slut på dagen 20.30.

Då ska jag hem och kolla nästa avsnitt på "Värsta pojkvänsakademin. Haha! Ena stunden skrattar man och andra stunden sitter vi och säger vilka idioter det finns och då känner jag att min älskling kanske inte är så farlig han! Han har ju faktiskt en nästan farligt mysig sida och alla har vi våra brister. Dessutom så kan det ju vara så att det jag ser som en brist på någon kanske nån annan ser som en fördel! :)




0 Kommentarer till "2011-10-27 Lååång dag idag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!