2011-10-24

Jag förstår inte varför jag är så trötter på måndagar!! Jag var super-duper-trött efter jobbet idag men enligt mitt nya motto så är det ba å gört så begav mig i alla fall till gymmet.. Ingen bra ide. Gick på löpbandet 15 minuter och sprang 5 minuter. Sen gick jag och gjorde en ryggövning, en tricepsövning och en bröstövning och sedan satte jag mig bara och väntade i typ 15 minuter på att Core-passet skulle börja så jag kände nått vettigt med att vara på gymmet.. 

Så nej, det är nog inte min grej att träna på måndagar!! Imorgon kör jag på tillsammans med Mickis och jag ska köra STENHÅRT med henne, hon är ju en rookie!! ;)

Visade en bild för Piere som jag hittade på Facebook och jag har nog aldrig fått honom att skratta så mycket så jag bjuder på den här med!! Enjoy!

0 Kommentarer till "2011-10-24"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!