2011-10-21 Utbildning

Såg en liten annons på facebook om en barn- och fritidslinje. Jag tänkte bara gå in lite snabbt för att kolla vad det var men sen så såg jag nått jag verkligen fastnade för! Validering. 
Det handlar om att jag som arbetar inom förskolan kan få testa min kunskaper och kommer jag över godkänt i var kurs för sig så blir den betygsatt och jag behöver inte läsa kursen. 
En kvinna skriver: "Jag validerade hela kursen, blev barnskötare och fick högre lön". Nu var ju hon 58 år och hade säkerligen mer erfarenhet än mig men någon kurs kanske jag kan validera, i alla fall testa. :)

Så nu funderar jag starkt på att söka barnskötarprogrammet medan jag väntar på att det ska komma ut en förskollärarlinje på halvfart distans. :)

Nu ska jag återgå till fredagsmiddagen - mannagrynsgrönt!
0 Kommentarer till "2011-10-21 Utbildning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!